måndag 31 januari 2011

What a day, what a long tideous day...

What a day, what a long tideous day...
Not! Kom till Berns vid 12.. Träffade upp Chris, Johan, Noomi å Tove..
Kollade var vårt lager var och lite annat.
Jag å Lill-Tove packade en låda m några kit.. Den blev lite tung så vi koketterade en kille som bar på vin så han sprang och hämtade en pirra åt oss. Sen körde vi bort lådan till tältet ikungsträdgården.. Efter detta kraftprov behövde jag några cigg...
Sen mötte vi dom andra plus Pelle för dagens 2a uppgift.
-Lunch.
Lite Nazi-goreng :-)
Sen behövde vi vila lite det var lite ansträngande..
Nej nu blev det för mkt så jag behövde bege mig hemåt.
Kollade Beckmans utställningen på NK lite snabbt på vägen hem. Så hemma till strax efter 4... Å glada hundar. Ja som sagt jag måste lära mig att inte stressa så här! Jag måste ju tänka på mitt höga blodtryck!!

Ps hade tyvärr inga mer intressanta bilder fr dagen än dessa på mat å kollegor :-)

1 kommentar: