lördag 29 januari 2011

watashi-wa Tomie....

Hola!

Idag vaknade jag sent och härligt som sig bör. Som helg för vanligt folk ungefär..
Igår såg vi film, vi såg date-night m Steve Carrell men med framför allt Tina Fey! Fan vilken bra och rolig tjej! Konstigt att hon är amerikan, jag brukar gilla brittisk humor mycket mer..
Vi käkade (nästan) hemgjorda hamburgare och jag drack nåt glas rött å nåt glas vitt eller fler..
Jag hade en date med tbbt kl 1.20 så det såg jag och nåt mer innan jag la mig.

Idag ska jag först bara slappa å hänga med hundarna innan jag åker till Sundbyberg. Ska ha japanskt/koreansk skräckfilms bonanza med min kompis Anders. Moffa mat och ha trevligt. Anders och jag träffades första ggn på 90talet i göteborg då jag var en smal och firad dragshow stjärna.
Detta har jag fått återberättat för mig då jag själv inte riktigt kommer ihåg det.. The 90s is kind of a blurr for me..
Sedan träffades vi för kanske 6-6.5 år sedan igen på Cattelins (innan jag blev portad och misshandlad av vakterna där annan historia som jag ska ta ngn gång).
Nu bor alltså Anders med sin kille Per och kissekatt som heter bollen i sumpan.Dom har en mysig lägenhet med väldigt mkt tekniska grejer. Anders är en prylbög i ordets alla bemärkelser och jag har idag blivit lovad en demonstration av en laseräggmålningsmaskin!!! Bild kommer..
Vi hinner inte träffas så ofta men har alltid väldigt kul när vi gör det.

Senare idag så ser jag och fram emot att höra vad min allra käraste cysta, robert gretchen aug hade för sig igår. Ha


r sett ett videoklipp på en lite slirig samma kl 7.45 tillsammans med göteborgs bloggdrottning annamia bonde... Spännande. Försökte ringa sleeping beuty för en stund sedan utan resultat.. Gissar att det idag kommer bli komma hem pizza som han klipper m sax framför datorn.

Hörs sen
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar