fredag 28 januari 2011

Tjänsten är tillsatt

Jag kan meddela att tjänsten som min bloggassistent nu är tillsatt.

Likt Isabelle Adrian (som jag för övrigt känner sedan mina partydagar i göteborg) klarar jag icke att sköta min blogg själv. Detta pga att jag inte fattar!! Vadå ordverifiering och länka till fejjan å hur följer jag andra lixom?
Sorry men det är icke intressant för mig. Behövde alltså en snabb och snitsig person som kan fixa detta gratis snabbt och lätt och som jag kan ringa var 10e minut med frågor och sedan efter förklaring säga
-men kan inte du göra det?
Samtidigt måste ju detta vara en person som jag gärna ger mina passwords och info till.
Detta gjorde alltså valet lätt. Det föll alltså på min bästis Robert att förbarma sig över mig. Denna it-guru och wow-extraordinär!

Tack älskling för hjälpen!


Vi har idag suttit i otaliga telefonkonferenser. Robert hjälper mig med teknik och jag i min tur hjälper RobertGretchen med kläd smink och hårval för ikväll då han hostar Queer Burlesque party på ParcLane i göteborg.

Jag vill oxå ha kul och gå på skojiga fester ju. Förbannar återigen att jag bor i tråkstaden Stockholm där det fan inte händer mycket..

Igår var Jag å Christoffer (kommer iforts benämna honom som "C" då jag är en obotlig forkortningsmänniska)inne i stan å åt middag med några glas vin med kära Stina.Det var gott och trevligt.

Imorgon skall jag ha asiatiskskräckfilmskväll med min kompis Anders, ser fram emot detta.

Just i detta nu lyssnar jag på Christer (med Morgan) i p3. Glömmer ibland av hur kul det är med radio. Nu skall jag nog planera storverk i köket och köpa mer vin iom att jag är lite uttråkad.

2 kommentarer:

  1. Åh vad rart! =) Tack pössen!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Isabelle Adrian. Tycker hon verkar sympa.

    SvaraRadera