onsdag 26 januari 2011

Så ja!

Vaknade kl 10 idag och är överlycklig över att ha sovit! En normalsömn ganska lång och utan sömnmedel. Jag har sömnproblem och kan gå rätt långa perioder utan eller med väldigt lite sömn.
Känner mig pigg och faktiskt lite glad!
Har jobbat i två dagar. I måndags på skolan med mina nya eleversom jag hade för andra gången. Vid första tillfället hade vi hårstyling tips och övade på platttängs lockar tupering mm. I måndags hade vi extrem makeup.
Det är lättare att börja med extremare teman först så att alla vågar och inte fegar ur. Sen kan man gå på finliret senare!
Igår jobbade jag för 5an och gjorde andra halvan av en trailer för Uri Gellers kommande program Fenomen. Uris del gjorde vi för kanske två veckor sedan. Älskar att jobba i Independent Studios med vårt grymma Team!
Min älskaded vän Therese som produktionsledare, Gustaf som stylist, Henrik å Linnea som rekvisitörer mfl mfl.
Blev en lång dag satte mig i taxin kl 6.30 efter att ha försovit mig och kom hem runt kl 19..

Idag har jag pillat m pengar lite. Har betalat tillbaka skulder till Mamma och Robert, betalat räkningar mm.

Ska laga mat senare idag en sashimi aktig förrätt på lax wasabi å lite mayo.. Tänk som en lätt räkcoctail fast m lax.

Sen lite pasta.
Ska till vby å kolla liite smink och köpa vin.

Jag går liite i väntanstider kan man säga, jag har sökt spons från MAC och går å väntar på besked. Kollar min mail var 20e minut som en nykär tonåring
som längtar efter bekräfftelse..

Håller tummar tår och allt annat..

3 kommentarer:

  1. Eftersom att du presenterat dig så kan ju inte jag vara sämre. Hittade in till dig via Gretchen så jag hänger kvar ett tag men jag gillar en ärlig blogg och det är så jag har uppfattat dig redan av det jag läst så.. Here I'am!

    Ps. Ta bort ordverifieringen ;)

    SvaraRadera
  2. jag ser fram emot nästa inlägg. Ska man behöva vänta länge eller? :-P

    SvaraRadera
  3. har nu fått hjälp med att ta bort verifiering och annat! Har dessutom numer en bloggassistent!
    Jörgen

    SvaraRadera