måndag 2 maj 2011

Valborg!

Bestämde mig i sista stund för att åka till Gävle å gå på Noomis inte inflyttningsfest utan "jagharfixatlägenhetenförenförmögenhetsfest" men jag har aldrig varit där innan så för mig typ inflyttningsfest. Blev överraskande nog mottagen av Johan när jag kom fram sov visade mig vägen till bilen med Eva i!
Jag blev bjuden att sova hos Eva å Jonathan och gulliga Yoko (en hund FYI).
Det var bättre än ett Scandic hotell! Fick härlig fläskfilé toast m rödvin å sen champagne till lunch! Sminkade Eva lite sen åkte vi till Noomi som hade gjort underbara plockrätter å bjöd på rosé! Hade skitkul å hade lite kvartsamtal m dom flesta på rökbalkongen. Jag e bra på det sättet jag får då reda på allt på ett snabbt sätt! ;-) Tror att jag buggade m både Noomi å Helena!
Jag å Eva sprang å köpte cigg å redbull på en affär som jag trooor heter natti natti.. På disken låg den här fantastiska dvdn m flatporr. Rea tydligen. Jag tyckte det var komiskt så jag tog ett kort då säger mannen bakom disken"inte skämmas köp köp billig billig" orkade inte förklara att jag inte var intresserad... ;-)
Vi var ute en sväng men alla blev trötta å fulla så vi drog "hem".. Sov med mysiga Yoko i extrasängen. Myys.
Dagen efter får jag en stor frukost serverad av E å J m scrambled eggs tomater svamp bacon baguette gött kaffe å juicer! Tack söta ni!
Blev sjutsad till stationen tom!
Tack alla för mysigaste valborgen(?) på år å dar!
Puss
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar