torsdag 19 maj 2011

Shopping å dä..

Dagen började med ett stort problem. Jag visste inte min foundationfärg! Asså hallå.. IOM att jag blivit så solbränd så har jag gått fr C2,C3 till kanske NC40-44? IOM att jag inte e helt pigg innan 12 så orkade jag inte packa upp mina jobbväskor (det ordet blir btw jobbödlor i iphones rättstavning) utan blandade ihop nåt av det som låg i sminkrummet här hemma. Nu är jag ju verkligen ingen sån som måste sminka mig på mornarna! Men jag hade ett möte på M•A•C och då måste man ju vara lite fin. Efter möte med Anna å Dani så mötte jag upp Christoffer å gick till NK för att pussa Linda å Maria! Lite nyttig lunch -not.. (läs: sushi och Kina buffa)
Sedan till medis för å handla hos Julia (dvs Smink & perukmakaren på söder).

Behövde köpa lite grejer till ett Kanal5 jobb. Älskar att handla när man bara hämtar saker och fakturan går till nån annan. Haha dont worry, Cissi jag gick inte bananas!!
Sen en kaffe på nytorget och lite shopping på Coctail deluxe som jag äääälskar. Hann med en sväng på spirituell bokhandel oxå och köpte salvia som vi ska bränna hemma för att rena energin. Nu e vi hemma med monstren. Ska snart ner å handla städgrejor..
Höll på att glömma! Igår hittade jag dessa 3 limited edition 2011 special collection Hello Kitty's till pangpris! Saknar nu bara den lila så om nån hittar den så köp till mig!
Puss
J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar