måndag 16 maj 2011

M•A•C to the rescue!

Fan, rent ut sagt! Jag är så glad att få samarbeta med det bästa makeupartist märket, M•A•C! Sen jag fick förmånen att börja samarbeta med dom för några veckor sedan så har jag inte bara fått paket med produkter och nyheter och exklusiva trend fotoböcker. Jag blev även inbjuden till en sk masterclass i makeup! Något vi inte är bortskämda med här i den mörka nord då dom nästan alltid hålls i london el americat. Den hålls idag i Köpenhamn. Jag har sett fram emot den men tyvärr så insåg jag för några dagar sedan att jag inte har råd med alla omkostnader och tyvärr inte kan åka. Fick precis info från underbara Dani och Berit som är på plats att det finns en chans till i veckan! Denna SKA jag lätt gå på. Det är alltså inte bara det bästa märket utan har oxå älskvärda chefer och personal!
Bilden är en annons för VivaGlam gaga edition! Jag har använt upp två tuber av det här läppglanset (gaga2) på 3 månader! Visste ni att varje krona du betalar för en viva glam produkt går oavkortat till AIDS forskning och hiv/aidsdrabbade runt i världen! Hur bra är inte det? Kan inte komma på en bättre present än det! Buy buy buy!
Puss
Jörgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar