tisdag 1 mars 2011

Stora härliga hål?

En jobbig grej.

Att ha stora hål i öronen e ju snyggt å fräsigt. Jag har ju det. Det finns en liten baksida. Jag har stål tunnlar i mina 12mm öronhål. Man ska helst inte ha metall i sina hål när det är under 10-. Det kan man förfrysa sin örsnibb. Det har ju praktiskt tagit varit -10 sen oktober å jag har inte bytt till nåt plast smycke. Nu i helgen var jag i Luleå där var det kallt såklart..
Sen jag kom hem har jag haft lite ont i örat... Nu har jag fått plocka ut tunnlarna.. HOPPAS med mig att jag inte förfrusit snibbarna så jag tappar dom!

1 kommentar:

  1. Ajaj.. här kommer lite sympati för en som vet hur jävla ont det gör och en som vet hur jäääävla kallt det är med stål i öronen när det är kallt!

    Jag brukar köra träpluggar nu när det är kallt!

    Ps. SMÖRJ SMÖRJ SMÖRJ med fet kräm och gör saltlösning och badda varje dag, helst flera gånger!

    Kram

    SvaraRadera