söndag 13 mars 2011

M.A.C

Haft en softish dag. Började med att sol alena se en skräckfilm på morgonen. Brittiska "the Children" Damn vad läskiga den var!! Har sett galet mkt skräck men jag satt mitt på blanka förmiddan å var skiträdd..

Sen skulle jag träffa min bästis Robert Gretchen Aug som varit här ett knappt dygn för att blogga om Mellofinalen. Han fick lite smink å linser i fösösösdag present för han blir 27 (igen) idag måndag.
Fick även träffa partyslinkan Anna-Mia Bonde för första ggn även om det redan kändes som jag känner na lite genom bloggar fejjan mm. Mycket trevligt. Har bondat m Bonde över några cigg. ( jag var tvungen am förlåt)
Vi käkade buffa på bamboo.
Sen skulle dom dra till tåget.
Jag skulle bara in på Åhlens för att köpa två M.A.C skuggor till palett som tagit slut. Inget spännande bara två olika vita Gesso och Crystal Avalanche som båda var slut. MEN sen hade ju WonderWomen kollektionen kommit!
Så sjukt fina förpackningar! Har haft ögonen på grejerna ett tag på PROsidan.. Köpte två fina glitter som var lite som en blandning av glitter å pigment (det säljs inte så men jag tycker det)
Imorgon sminkar jag EL visning på Berns med älskade Linda!
Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar