tisdag 8 mars 2011

Reklam tips

Ett viktigt meddelande till alla som jobbar m direktreklam.
Tips:
Jag skiter fullständigt i vart era "brevbärare" kommer ifrån. MEN om dom inte kan läsa svenska, så snälla ge dom en lapp el förklara lite.
Tex har man en lapp på dörren som inte ser ut som ett namn så betyder det oftast Ingen reklam tack.
Eller i mitt fall
"Ingen jävla reklam
Ingen samhällsinfo
Ingen pizzareklam
Ingen jävla kyrkskit
Tack!"

Ska det vara så svårt att lära era medarbetare? Hm? Se så! Chop chop!

Ps angående bilden... Jo om du säljer kokosbollar m pärlsocker på så är jag faktiskt intresserad... 

3 kommentarer:

  1. haha jag vill ha en sådan lapp på min dörr!

    SvaraRadera
  2. http://www.outtv.ca/

    SvaraRadera
  3. Haha! Håller med om allt ovanstående. Det är arraksbollen man vill åt..

    SvaraRadera