onsdag 2 mars 2011

Lugn dag

Idag har det varit en lugn dag.
Igår hade jag å Chris en modelluttagning på Anglais. Den första av många så hann man inte dit igår så kommer fler chanser. Sen gick jag å Toffe å åt några Tapas på Picante. Vi var helt själva på hela stället. Så när vi kom in tände dom stearinljusen och satte på vaya con dios .
Gillar att vara nästan själva på ett ställe om man bara ska käka.

Idag har vi varit på Studion å pratat m Anders å Chris lite. Imorgon å fredag konfererar jag med Schwarzkopf.
Imorgon presenterar vi Essentiell looks för alla tekniker å säljare mfl. Ska bli kul och det är många fina sminkningar!

Ikväll blir det en klassiker Vitt vin å reker! El ja Christoffer dricker inte vitt vin utan får rosa cava istället.

Jag bifogar en bild på ett fräsigt husmorstips. Om man får en soja fläck på ett ljust plagg(har jag på många IOM mitt sojaberoende och min ätstil som är i 2åringsklassen) så går det typ aldrig bort. Fäst en snygg HelloKitty pin över fläcken å VIPS både snyggt och praktiskt!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar