måndag 5 mars 2012

Meningslöst vetande

IOM att jag sitter på så vansinnigt mkt bra och ovärderlig information tänker jag börja dela med mig av ovärderlig information.
Så till min info.. Om jag hade velat ha barn vilket jag nog inte vill och får så skulle jag lätt skriva in dom på
The BRIT school (croydon lndn)
Många av de bästa sångerskorna just nu har gått här: Amy Winehouse (den bästa), Katie Melua, Leona Lewis, Adele, Jessie J, The kinks mfl har gått här.
Det sjuka är att Leona jessie och Adele gick i samma KLASS och gick ut samma dag!
HUR värdelösa kan inte deras klasskamrater känna sig?! Spela roll att man får mån liten huvudroll i west end du kommer ändå alltid vara en av dom i klassen som är misslyckade på reunion night...

1 kommentar:

  1. hör av dig 0729053867 vi kan ha skönt i min svarta volvo pv, jag kör me honung istället för vaselin o din make kan va me också

    SvaraRadera