tisdag 25 oktober 2011

Visning Berns

Har en sån bra känsla efter Essentiall looks visningen på Berns igår.
Allt gick bra och visningen kändes super. Johan, Malena, Ola, Anders och jag var på scenen. Modellerna var grymma, håren fantabulösa och sminket var grrrrreat om jag får säga det själv ;-)
Stoort tack till min nya assistent/kollega Jenny Wall! Hon är en grym makeup artist och en underbar person som kan jobba lika snabbt som jag när det brinner i knutarna. Dessutom har hon inte haft något problem att gå från ett annat märke till M•A•C vilket är skönt för mig som är en trogen M•A•C addict!
Kommer bli mer jobb garanterat!

Efter visningen åt vi sen middag på Berns asiatiska som jag älskar!!
Favoriten är den enkla men grymma stringbeans w garlic!

Idag ska jag fixa med papper och sen gymma bort lite mat å vin från igår.

Puss å kram!
Ps mer bilder kommer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar