lördag 23 april 2011

Tänkte få med texten oxå el?


Har haft en skön dag. Sov länge IOM att jag blev "argatanten inatt".. Min granne hade typ hemmarejv med 10 pers som skrattskrek och bråkade om vartannat. Kl 3 la jag en lapp i brevlådan som sa "vänligen håll käft" ja vet fegt men det lät som att det var rätt otäcka människor där inne haha.
Kl halv5 blev jag arg å ringde på. Då öppnar en tjej som inte bor där men som jag känner igen (karaoke värdinnan Molly) duktigt packad.
-men heeej!
-klockan e halv fem!
-bor du här?
-öö ja å jag kan inte sova för er jävla fest!
-oj stör vi?
-öö ja! Var e hon som bor här?
-hon däckade för flera timmar sen, kan du hjälpa mig å väcka henne?
-NEJ jag känner inte henne jag vill bara sova!
-okej vi sänker
-nej ni stänger av! Hej då!

Det blev tyst sen men jag var lite uppjagad av min inre klago-tant så jag fick ta lite teralen (en stark sömnmeducin) slocknade å vaknade först 12.30! 

Sen flaxade jag bara runt hemma det enda jag skulle göra var att förbereda mig för att åka till NK å hälsa på Linda.
Lyckas komma dit 5min innan hon slutade kl fem! :-)
Provade ut läppstift till Stina. MAC RussianRed mmmmm.
Sen åkte vi till medis å satte oss på Babylon å tog några öl. Christoffer anslöt oxå. En snabb middag på burger king å sen till Strand i Hornstull för lite vitt vin! Dom bytte tyvärr dj till nån tjackad brud som tyckte att hon skulle spela RnB.., lite fel Crowd?
Men vi har haft mysigt å soft idag! Puss Stina Givenchy å Toffee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar